Sunday, October 18, 2015

Dome, slatki dome


Ulazimo u policijsku stanicu u Batajnici koja se sastoji od jedne prostorije u koju se ulazi direktno s ulice.

Policajac: Je l' vam neko rekao da je slobodno?

Ja: Mi, eto, prvo nismo znali pa pitamo, a sad smo dobili i odgovor. Hvala, sačekaćemo napolju.
Izlazimo napolje i čekamo pola sata.
Izlazi drugi policajac i daje znak rukom da uđemo.

Onaj prvi policajac me gleda s podsmijehom: Kako ste to obučeni? Ne dolazi se u šorcu u policijsku stanicu. Znate li da bih sad mogao da vas vratim nazad?

Ja: Nije problem. Mogu ja i da se vratim. 


On nastavlja da pregledava moj pasoš.


Ja: Znate, u mom komšiluku gdje sad živim nije bilo tog pravila u policijskim stanicama pa nisam znao.


Policajac (mi pruža pasoš): Imate pravo da ostanete u zemlji devedeset dana. 


Ja: Je l' to sve ili ima još nešto?


Policajac: To je sve.


Ja: Hvala i doviđenja.


Dome, slatki dome.

No comments:

Post a Comment