Tuesday, June 10, 2014

Vučić istakao značaj obrazovnog sistema u stvaranju mladih lidera

"Ja sam svoje prve liderske korake napravio u dvorištu Desete beogradske gimnazije. Uvek je bilo važno da se zna ko je glavni kul lik u dvorištu. Kad je, recimo, Vlaja iz III5 postavio u pitanje moju dominaciju u južnom ćošku školskog dvorišta, bio sam hitar da najboljeg učenika u razredu, Ćutka, koji se i svoje senke boji, odmah upitam--Da li si ti ikad čuo nešto gluplje od ovoga što je Vlaja rekao? Ćutko je, naravno, ćutao, a potom tiho promumlao jedno nerazgovetno--ne. Ali, i to je bilo dovoljno da ostali vide ko je gazda i koga mozak razreda podržava. A šta će drugo i da kaže kad zna da samo ja mogu da mu osiguram miran boravak u južnom ćošku.

I zato kažem našoj omladini da se ugleda na mene. Kad vidite da je neko nemoćan, okrenite to u svoju korist. Dobre prilike za napredovanje u hijerarhiji društva ne padaju s neba. Dobre prilike se stvaraju liderskom pronicljivošću. Kada vidite da je neko neinformisan, zgrabite tu zlatnu koku i iskoristite neinformisanost drugih kako biste vi isplivali na površinu. I nikad, ali nikad, ne podcenjujte moć tihog uzdaha dok se obraćate publici. Tihi uzdah ima moć da vas u očima publike pretvori iz običnog smrtnika u svetog mučenika za pravdu i slobodu.

Moram ipak da istaknem da moj liderski uspeh ne bi bio moguć bez postojanja efikasnog obrazovnog sistema koji je jasno davao do znanja kakvi kavaliteti su potrebni da bi neko postao glavni baja u svom ćošku školskog dvorišta. Zato, iskoristite priliku koju vam škole Republike Srbije velikodušno pružaju i razvijte svoje liderske potencijale do maksimuma. Poslušajte me, i nećete se pokajati.

Vaš bolji i lepši tata, A.V."

No comments:

Post a Comment