Sunday, May 25, 2014

Upravo sam shvatio da je teorija o paralelnim univerzumima tačna

Upravo sam shvatio da je teorija o paralelnim univerzumima tačna. Kako drugačije objasniti izjavu predsjednika Nikolića nego tako da sam u prethodnih nekoliko dana boravio u paralnom univerzumu i da sam se negdje pred predsjednimov govor Obrenovčanima transmutirao iz tog paralelnog univerzuma u ovaj naš.

U tom paralelnom univerzumu postoji sve što i u ovom našem, ali se ne odvija sve isto kao u našem univerzumu. Naprimjer, u našem univerzumu, država je na vrijeme obavijestila građane o nadolazećim poplavama, preduzela sve moguće preventivne mjere još 13. maja, kad su poplave najavljene od strane Hidrometeorološkog zavoda, a kad je počelo izlijevanje rijeka iz korita, država je adekvatno i koordinirano reagovala pružajuči neophodnu pomoć unesrećenim građanima. Jedini problem je nastao zbog toga što samovoljni i djetinjasti građani nisu htjeli da slijede uputstva države pa je, eto, došlo do nepotrebnih stradanja. To nam je i predsjednik potvrdio juče u svom obraćanju javnosti. Lijepo je ukorio djetinjasti narod što se oglušio o besprijekorno koordinirana uputstva države i objasnio kako su narodu žrtve koje je pretrpio u ovoj katastrofi opomena za budućnost, opomena da ubuduće sluša svoju kompetentnu i brižnu državu.

Da, mora da sam, negdje 12. na 13. maja, probio barijeru paralenih svjetova i da sam se nalazio u nekom drugom, paralelnom svijetu, do juče, 24. maja. Ne znam tačno kako i kad se taj transuniverzumski skok desio, ali to sad nije ni bitno. Dokazi da se on desio su neoborivi. Sam predsjednikov govor je najjači dokaz postojanja paralelnog svijeta u kome sam ja boravio prethodnih dana, a koji uopšte ne liči na ovaj naš, stvarni univerzum koji je predsjednik tako zorno u svom govoru opisao.

U tom paralelnom univerzumu u koji sam ja zalutao prethodih dana dešavale su se bizarne stvari kojih uopšte nije bilo u predsjednikovom opisu prethodnih desetak dana. Jedan od upečatljivijih bizarnih događaja je rušenje sajta na kojem je bilo opisano nezadovoljstvo naroda katastrofalno lošim odgovorom države na elementarnu nepogodu koja je zadesila Srbiju. Na tom sajtu je stajala ova poruka jedne od žrtava poplava:

 
Sada vidite zašto sam potpuno siguran da sam proteklih desetak dana proveo u paralelnom univerzumu. Ova poruka nema nikakve veze sa ovim našim univerzumom koji je predsjednik Nikolić tako lucidno opisao juče. Plaši me samo što se taj skok u paralelni svjet desio neosjetno i nenadano. Da mi predsjednik nije objasnio, ne bih bio ni svejestan šta mi se desilo. Kako ubuduće znati da smo zalutali u paralelni univerzum? Mislim da su besjede predsjedika Nikolića najbolji reper za određivanje realnosti. Zato, neka nam ove poplave budu opomena da ubuduće kao sunđeri upijamo istinu koju nam predsjedik putem svojih obraćanja šalje. Ta će nam istina trebati kao zvijezda vodilja kad opet zalutamo u bespućima paralelnih svjetova. 

No comments:

Post a Comment